Jos et näe Kapselin verkkolevyjä, kirjaudu Kapselista ulos ja takaisin sisään

1.12.2023

Osassa Kapseli-käyttöympäristöistä yhteys verkkolevyihin katkesi maanantaina 27.11., jonka takia jotkut verkkolevyistä eivät välttämättä näy käyttäjille. Kertaluonteisesta huoltotoimenpiteestä johtunut häiriö havaittiin tiistaina 28.11. Häiriö koskee vain levyjen näkyvyyttä. Levyillä olevista tiedostoista on olemassa myös varmuuskopiot. 

Saat verkkolevyt takaisin näkyviin kirjautumalla Kapselista ulos ja takaisin sisään: klikkaa ”Sign out” (ei ”Disconnect”). Jos tämä ei auta ongelmaan, käynnistä käyttöympäristö uudelleen.

Jos uudelleenkirjautuminen tai -käynnistäminen ei auta, lähetä sähköposti osoitteeseen kapseli@findata.fi ja ilmoita Kapselin tunnus (esim. A01).

Pahoittelemme aiheutunutta haittaa.