Jos saat virheilmoituksen, esim. ”400 bad request header field too long”, kokeile seuraavia toimenpiteitä:

  • Varmista, että käytät organisaatiosi verkkoa (VPN).
  • Yritä kirjautua Kapseliin toisella selaimella. Tuetut selaimet ovat Chrome ja Firefox. Huomaa, että Virtu-palvelu ei toimi Firefoxissa.
  • Kokeile kirjautua sisään Kapseliin incognito-tilassa tai poista evästeet selaimestasi.

Ongelma voi johtua myös siitä, että yrität kirjautua eri IP-osoitteesta kuin minkä olet ilmoittanut Findatalle.

Toimittamasi IP-osoite voi olla yksityinen tai se voi olla yksittäinen osoite laajemmasta organisaation verkkoalueesta, jolloin se saattaa vaihdella alueen sisällä. Näissä tapauksissa selvitä organisaatiosi tuesta, mikä on oikea IP-osoitteesi. Se voi olla yksittäinen julkinen IP-osoite tai kokonaisen verkkoalueen IP-osoite. Toimita oikea IP-osoitteesi Kapselin neuvontaan, jotta palomuurin avaus voidaan tehdä.

Varmista täältä IP-osoitteesi (apps.csc.fi)

Jos nämä toimenpiteet eivät auta, ota yhteyttä Kapselin neuvontaan ja kerro viestissäsi tekemäsi toimenpiteet.

Kapselin neuvonta: kapseli@findata.fi